12/09/2015

Blogmas #5


Ten post miał się pojawić wczoraj. Niestety pisanie postów w tygodniu graniczy z cudem ze względu na ilość nauki. Tym bardziej jeśli dołączymy do tego szkołę muzyczną, ale obiecałam 4 posty o świątecznej tematyce w tygodniu i staram się jak mogę, żeby tej obietnicy dotrzymać. Dzisiaj mam dla was przepis na najłatwiejsze i chyba najsmaczniejsze ciastka, które można upiec nie tylko na święta. Upiekłam je w niedzielę, w mikołajki, a kiedy w poniedziałek wróciłam ze szkoły ciastek nie było. Mi z połowy składników wyszły chyba 32 ciasteczka, ale jak mówię były z połowy, czyli 250g mąki.


Składniki

  • 500g mąki
  • 250g cukru
  • 250g masła
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 opakowania cukru waniliowego
  • 1 jako i 1 żółtko
  • można jeszcze dodać ekstrakt waniliowy
Następnie zagnieść ciasto. Tak jak na obrazku powyżej. Rozwałkować i powycinać kształty za pomocą foremek. Piec 10-15 minut w temperaturze 180 stopni. Prawda, że proste?



Smacznego!

9 komentarzy:

  1. Aaaa wyglądają pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię piec ciast ale ten przepis naprawdę jest łatwy i przyjemny wiec może się skuszę i zablysne na święta podając ciasteczka super ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasteczka dzieciństwa! *-* Uwielbiam je i z pewnością kiedyś skorzystam z przepisu.
    Swoją drogą podziwiam za wytrwałość w dodawaniu postów.
    Pozdrawiam, http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię piec ciast ale ten przepis naprawdę jest łatwy i przyjemny wiec może się skuszę i zablysne na święta podając ciasteczka super ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślisz, że jak dodam kakao i cynamon i zrobię je ciemne, to i tak wyjdą? Czy mogą nie wyrosnąć itp.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej nie mam pojęcia, możesz spróbować raczej będą okej jeśli chodzi o wyrośnięcie. Cynamon zdecydowanie będzie pasowal do tych ciasteczek :)

      Usuń
  6. Na pewno był pyszne! :D Ja swoje robie w sobote i nie moge sie doczekac. :D
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/julmas.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12/10/2015

    przepyszne

    Rzadko można spotkać blogerów którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam że wszytkim udowodnie że ta platforma jest warta uwagi i że można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie :http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Potrzebowałam jakiegoś prostego przepisu na ciasteczka i ten na pewno mi się przyda. Dziękuję! ;)


    http://martynakrysinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń